Nemen tjenare tjenare!



vi är hemma igen!!

så glöm tråkiga, föräldrarvänliga fannydahlberg-bloggen för nu är det här det kommer hända grejjer haha ;)

har varit en helt otroligt underbar resa! 4 månader fyllda av sol, värme, alkohol, underbara människor, mindre underbara människor, bad, red bull, sushi, whiskey, skägg, myggbett, sand, kortspel, vin, gossip girl + friends, kärleksbekymmer o framförallt fried rice with chicken med ketchup.

vill bara återuppleva allting lr ja nästan allting iaf igen. känna adrenalinet pumpa i kroppen, aldrig vara ensam, dricka för mycket alkohol o göra dumma saker, träffa nya människor, bli asirriterad på tanten i sängen över mig, göra videoblogg på toaletten, beställa hamburgare/kebab utan bröd, ta kreativa fyllebilder, få panik på alla försäljare m.m.

men nu är det stockholm, sverige som gäller för ett tag framöver. imorgon fyller jag 21, börjar bli gammal.. dags o skaffa barn, villa o volvo. kanske ska börja med jobb o körkort iofs haha. med andra ord så ska jag iaf försöka ta tag i livet o planera lite..
önska mig lycka till!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Tove

Välkommen hem!

2011-05-08 @ 06:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback