Ta mig tillbaka!

har blivit en ofrivillig bloggpaus här i ngr dagar.
mc donalds, filmskiva o en tur ut till landet har stått i vägen.

i torsdags jobbade jag min första dag..
kändes så himla konstigt att vara tillbaka!
sen var det dags för skiva på kvällen :D
haha vi ägde sönder dansgolvet utklädda som fullmoonare, swedish airforce, allmänt snygg statist o min producent.
sen att folk inte alls fattade vilken film vi var ifrån sket vi fullständigt i!

fredag, jobb igen.
var helt körd efter nattens bravader men härdade mig igenom dagen.

lördag, vaknade o hela kroppen kändes som en död fiskpinne.
kunde knappast röra mig.
efter lite skrik, sönderslagna glasrutor o allmänt dålig stämning lämnade vi av simon hos pappa som inte ville följa med ut till landet o jag o mamma började åka ut mot knutby.
annars var jag bara allmänt deppig typ hela dagen o ville inget annat än att åka tillbaka till A lr A..

söndag, gjorde ingenting på hela dagen.
läste ut tillsammans för 3e gången.
den är ju så bra att jag dööör!
sen avslutades helgen med GG hemma hos towe - myyys!!

annars är jag inne i världens vill-tillbaka-period.. visste ju att det skulle komma för eller senare men det suger ju inte mindre för det. känner mig så himla otaggad på allting. men det lär väl gå över..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback