"Det är vatten.."

fy faaaaaan va jag var full igår!
inte helt okej.
skulle skippat de där vodkashotsen o fyra drinkarna..
blev utkastad från slagthuset.
snackade med vakter.
smet in igen via rökrutan på baksidan.
ramlade o skrapade upp mitt knä.
dissade en killes ögonbryn.
dansade/ramlade runt på dansgolvet.
tappade bort lapparna till garderoben.
(hittade dem imorse i väskan..)
(hittade även en tjejs kontokort i min plånbok...)
trodde att jag hade tappat bort min BH.
glömde bort min adress o telefon nr.
höll på att dö av hunger o däckade i min säng vid 5 typ.
.
nu mår jag som man förtjänar.. fast har faktiskt inte varit så illa som det borde varit med tanke på hur full jag var igår o hur lite jag faktiskt kommer ihåg.
jaa lauras kompisar lär ju iaf komma ihåg mig som den superfulla tjejen från sthlm..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback