"Har inte vi träffats förut?"

"Neee, bara här" fniss fniss
kaffe-killen var inne på jobbet igår. haha han är ju ganska rolig o han får mig alltid att börja skratta.
annars var det väl inte så värst mycket spännande som hände igår.. all "nattpersonal" tycker det är JÄTTEroligt att inte jag har någon kille o frågar varje pass varför. o igår erbjöds sig en att han kunde fixa en afrikan till mig om jag fixade en tjej till honom som är mellan 32-33 år. jag erkände att jag inte känner några tjejer i den åldern.. ne men kommer verkligen sakna alla!

imorgon är det mitt sista pass.
sen är det bara en vecka kvar tills jag åker. aaahhhhaaa paniiiiiik. ne har läget under ganska bra kontroll faktiskt... börjar redan sakna potatis, pasta, bröd m.m.
men det ska bli så sjuuukt skönt o komma ner till värmen o ljuset igen :) även om det verkar regna massor där nu.

ne nu ska jag sätta lite fart.. har varit stört seg hela dan idag så känns som det är dags att göra lite nytta!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback