Medelålders Kris.

Trött, trött, trött. känns som hela våren, sommaren o hösten har kommit ikapp mig. har avrit stört trött de senaste dagarna. men ska inte klaga, hellre trött nu o utvilad när jag kommer ner till thai än att jag degar ihop då.
.
kommer ha med mig stört mycket mer kläder än förra gången - asnajs! vill inte riskera att tröttna på allt efter en vecka.. är värsta översvämningarna på 50 år i thailand just nu o skolan där jag skulle jobba är översvämmad så just nu är det lite oklart va jag ska göra första veckorna. troligtvis jobba på någon annan skola o hjälpa till med upprustandet när vattnet sjunkigt undan. vi får se helt enkelt :)
träffade josefin idag o käkade lunch på fix - mys! bakade kladdkaka till mig o mamma. köpte naturgodis. dagdrömde om nya nagellack. packade o satte på nitar på ett par shorts. typ det jag gjort idag. mycket produktivt måste jag erkänna!
.
nu ska jag sova.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback