Jag vill bo i en svamp.

gick upp fett tidigt imorse o åkte ut till björkö med mamma, supermys! plockade svamp, sydde om ett par shorts, fixade med bilder, åt massa mat o bara tog det lugnt.
hittade hur mycket svamp som helst på ett ställe, det sega är bara att rensa den sen när man kmr hem.. o mamma är så slarvig så var tvungen att rensa igen för hon hade missat några sniglar... inte helt okej o råka äta dem liksom.
.
imorgon har jag fullt upp med packning, fortsätta städa mitt rum, föra över bilder till min externa hårddisk m.m. är alltid så sjukt mycket mer än man tror som ska fixas inför en sån här långresa. men det är det lätt värt! fick typ ont i magen när vi åkte förbi arlanda idag. börjar få sjuuuukt mycket resfeber. mitt nya problem är om (när) jag blir magsjuk så lär ju den jag delar rum med höra ALLT, fett jobbigt innan man känner varandra bra!
får köra som i VV där jag BBade på natten haha.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback