Den 4 September 2011

herre gud va jag var trött igår när jag jobbade.
mådde så sjukt dåligt.
vid 3 skakade jag i hela kroppen o orkade knappt plocka ihop en beställning.
det kändes som en fysisk omöjlighet att stå på benen till kl 5, trodde att jag skulle falla ihop vilken sekund som helst. började fundera på hur faan jag skulle ta mig hem o tänkte över både taxi o att ringa o väcka mamma. kändes som jag skulle svimma o spy av trötthet på samma gång.
med andra ord, sista gången jag gick ut kvällen innan jag ska jobba natt. aldrig igen! även om det inte berode på att jag var bakis men ne det var helt enkelt inte okej.
lyckades iaf ta mig hem till råcksta själv sov till kl 14.30 imorse men är fortf helt körd.

men var iaf helt galet mysigt o underbart o träffa towe igen!! :)
känns som det var stört länge sen även fast det eg inte var det..
passade på o tona mitt hår igen. så nu syns utväxten lite mindre. får köra en gång till innan thailand o sen får solen göra sitt där nere.
imorgon blir det till att springa en mil.. önska mig lycka till haha. känns ju asbra att jag knappt kan springa en mil o om 2 veckor ska jag springa 2 mil. men så länge jag klarar det på 2 timmar o 58 min är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback