"Finns inget pinsammare än när partytimen inte fungerar.."

blev inge spring idag.. jag har fått fett ont i halsen, feber o är helt slut.
känns ju sådär lagom kul.
med andra ord jag liiiiiiiiiiiiiider.
finns inget värre än o va sjuk.
så nu ska jag kolla på idol kl 20 o tycka synd om mig sj.
blir inge jobb imorgon heller så nu har jag två dagar till att gå mig sj på nerverna. ååh så kul.

ska trösta mig med lite sommarpassion också men då lär jag ju bli ännu mera rastlös iofs. o äta fiskbullar, fett gott. o städa mitt rum, askul.... o måla naglarna. o äta massa apelsiner. o springa på toa var 5e minut pga allt vatten o honugste jag pressar i mig. o lite annat smått o gott.

positivt inlägg det här blev..
PUSS

Kommentarer
Postat av: LA

kryyya finis!<3

2011-09-05 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback