"Hur lång tid på ett sex-pack?"

"Det går snabbare o gå till gymmet." höhö

Hade verkligen inga roliga kunder idag.. ändå lyckades jag sälja bäst mellan 12-13, nästan 3700 kr. det är bra, vann våran lilla interna tävling. slog joana med ca 500 o magnus med 1000 mohaha.

hade en fransman (?) på besök föra veckan också..
"... and your facebook"
jag börjar leta efter rutan på skärmen där det borde stå facebook innan jag inser efter liiite för lång tid vad han sa o börjar skratta.
han fick den såklart inte men lite cred ska han allt ha för han gav sig inte utan frågade totallt 3 ggr under kvällen efter den.

börjar iaf räkna ner passen som är kvar. 5 st närmare bestämt. ev 6 funderar på att boka ett extra pass, vet att jag kmr vilja ha de pengarna när jag är i thailand!

fick även ett reselakan igår. funderar på att sälja det på blocket lr ge bort det i julklapp. har ju redan mitt röda liksom.. lr så tar jag med mig två o säljer det dyrt till ngn som glömt mohaha!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback