Ballcuzzi.

är hemma hos pappa. herre gud säger jag bara.
varit ledig idag - stört skönt. passat på att baka bröd, dammsuga, kolla på sol, fest och oroliga föräldrar (känns lite som nya kungarna av tylösand), hämtat ut mitt pass - äntligen m.m.
nu har jag lovat att jag ska läsa bamse för william, yippiiiieee haha not.

har jobbat natt nu två dagar i rad. i onsdags var typ det roligaste passet jag jobbat ever. hade så jävla kul o tiden bara flög förbi - sjuuukt najs!
igår var det mycket mer folk men hann med sista t-banan hem så det var iaf skönt :)

ikväll blir det idol o sen sova. så jäääävla party asså!! haha nu kom jag på varför jag tycker mitt liv suger lite extra idag..
så nu ska jag gå o plåga mig själv lite o låsas att jag ÄLSKAR bamse...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Dennix

vadå tyckte du inte om programmet

2011-11-24 @ 16:03:05
URL: http://dennix.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback