14.00

god morgon mina kära vänner!
idag stod det stan med mamma på schemat men efter att hon väckt mig kl 6.30 på morgonen för att hon mådde dåligt o jag fick hjälpa simon att göra sig iordning ströks det från att göra listan.
somnade om o sov till 10 efter att simon åkt iväg o förmiddagen har jag ägnat åt sånt där stört kul som duscha o tvätta håret, betala räkningar, svara på mail o rita blommor..

har lite ångest över att jag inte har ngr pengar.. går så sjukt mycket på astråkiga saker.. 790 kr för sl biljett, 240 kr för dukoral, 250 kr telefonräkning, 150 kr för läkarbesöket igår m.m. skulle mycket hellre lägga de pengarna på massa dagar till i thailand lr nagellack o shorts haha.

blodprovet igår gick väl sisådär.. min husläkare misslyckades med att ta så efter två stick gav hon upp o så fick jag åka till st görans. där provade de först att sticka mig i andra armen vilket inte gick. sen en tredje gång i höger armen o då kom de äntligen blod. men då börjar de istället svartna för ögonen på mig o jag blir likblek o känner att jag håller på att svimma. så fick ligga kvar där i ca 10 min innan de vågade låta mig åka hem. hade verkligen hoppats på att det skulle gå bra eftersom jag redan håller på att nojja upp mig inför jag ska ta sprutor/blodprov o vill inte att det ska bli värre.. men som sagt jag svimmade ju faktiskt inte så det gick ju bra! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback