Gamla Stan.

sitter hos pappa på NM o är lite lagom bakis.
de värsta har dock släppt - asskönt!
blev kanske lite mycket dricka igår men men man lever bara en gång o jag dricker ju faktiskt sjukt sällan nu.. haha illa att jag tycker det är sjukt länge sen jag drack när det eg bara var 2 veckor sen sist.. lite alkis varning på den.
hoppade runt på typ 100 olika barer igår kändes det som..
tur att vi inte blev insläppta på f12 haha.
fast bäst var att ligga på marken o kolla in himlen innan jag gick hem.
man får så jäävla bra idéer när man är full alltså!

annars då.
jobbar 00-05 i natt.
kommer vara lagom sliten.
borde sova lite innan.
men TOWE kommer hem så det går inte!! :D :D :D
haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback