"Vänta, jag har ett sånt där Cheddar Cheese-kort."

jobbade till 05 inatt. sista timmen var sjukt seg, jobbigt fulla människor o ingen energi kvar.
men fram till 04 gick det asbra :)
var min sista schemalagda helgnatt, känns ríktigt sorgligt. kommer verkligen sakna det. haha lovar att jag kmr börja på donken igen när jag kmr hem, fast BARA helgnätter o sen ett riktigt jobb också.

iaf vaknade kl 9 o kände mig stört bakis. mindre kul, men kunde verkligen inte somna om. hade sjukt äcklig smak i munnen eftersom jag uppenbarligen glömde att borsta tänderna när jag kom hem.. känner mig fortf lite bakis men antar att det eg bara är sömnbrist.

köpte 4 par shorts igår i stan!! så jävla naaaajs! höll på att börja gråta av lycka när jag hade köpt de 1a samt hittade de 2a. hoppades att ingen jag känner skulle se mig när jag gick om kring med världens töntigaste leende på läpparna.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Towe

<3<3<3

2011-09-27 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback