Höga Jävlar Hoppar Högt.

var ett tag sen jag uppdatera, jag vet. har inte haft någon inspiration o lust. idag har jag dock haft massa inspiration, håller på att fixa i mitt rum o det blir så fint! o det är så kul, kan sitta o klippa o klistra hur länge som helst o får bara fler o fler idéer.
.
har inte hänt så jättemycket sen sist, varit ordentligt förkyld med feber o hela köret men är typ frisk nu.
.
köpt ett par svarta shorts. jag lovar jag behövde dem!!
.
avslutat min vita period med att dela på en flaska vin hemma hos towe, mycket trevligt!
.
rakat mig under armarna, aldrig varit så hårig tidigare så kändes helt underbart att äntligen ställa sig i duschen o göra en riktig sanering av sig sj.
.
går inte längre med kryckor!! helt underbart även om jag kan sakna dem ibland, nu får jag ju göra saker själv. kan inte köra lika mycket med omvärlden utan dem :(
.
fått lägenhet i oslo!!! wohoo slutet av mars tar jag mitt pick o pack o testar lyckan där.
livet känns ändå ganska bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback