People call it valentines day, i call it tuesday.

min metallspik är äntligen ute, o nu har jag mycket ondare än innan - yippiie.. men antar att det kommer gå över snabbt :) känns ändå jätteskönt att den är ute även om det kändes stört obehagligt precis efter. dock är hela min fot svullen och varm nu vilket inte är jättebra. men har tagit ett av mina thailändska piller mot svullnad så förhoppningsvis är det borta till imorgon!
.
känner mig lite positivare i huvudet för tillfället också, kommer troligtvis dra iväg till norge så fort min fot är bra om jag får något jobb där. kommer deppa ihop om jag ska dra runt här i sthlm hela våren så då känns det bättre att dra till oslo o känna mycket pengar o en ny miljö. träffade anna i söndags o förhoppningvis följer hon också med! haha vi kommer bli tvungna att flytta därifrån efter en vecka när vi har skämt ut oss för hela oslo. nedå förhoppningsvis är oslo lite större än koh tao..
ne nu ska jag sova
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback