Semesterminnen.

är sjukt uttråkad o känner mig allmänt nere. jag är inte så bra på det här med att vara sjuk som vi alla vet. imorgon är iaf mamma ledig så ska vi åka o fika någonstans. varje chans att få lämna radhuset känns som en befrielse. känns bara så stört evigt, skulle verkligen vilja ha ett datum, den x blablabla kommer du inte behöva kryckorna längre. så hade det bara varit att räkna ner. men nu är allt så svävande o jag vill bara få ut den där jäävla metallbiten!!
.
annars har jag börjat fundera på va jag ska göra resten av våren, sommaren, hösten, mitt liv. har väl eg inte kommit fram till så mycket mer än att jag kommer bli galen om jag ska gå runt här hela våren. behöver lite drama eller ny miljö runt mig för att jag ska fungera normalt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback