X is also used for referring to 'the end of conversation'

det där med x asså. skyller helt klart på min vapendragare laura att hon ens uppfunnit detta problem åt mig.
.
annars då. pinsammaste ever (i klass med när partytimen inte fungerar) var i onsdags när jag ringde st görans för att boka tid o ta ut min metallbit. jag skulle du tala in mitt mobilnr så skulle de ringa upp.
"070 ...." börjar jag o sen går det bara inte längre, var helt svart.
"mamma va haar jag för nr?" viskar jag o börjar samtidigt fnissa.
"0704 87.." svarar mamma. grejjen är att jag alltid säger det som 070 487 .. så jag tror mamma säger fel, sen upprepar mamma typ 2 ggr o jag försöker upprepa det in i telefon men börjar fnittra hejdlöst varje gång. slutar med att jag hjälplöst räcker telefonen till mamma så får hon tala in det o be om ursäkt för sin dotter.
sen ringde en allmänt sur o irriterad sjuksköterska upp o jag fick ingen tid :/ men seriöst vem kommer inte ihåg sitt eget nr som jag haft minst 8 år..
myspys..  min lilla pinne på 6-7cm som jag vill bli av med nuuuuuuuuu! (ja jag vet att jag skrivit det 100 ggr förut..)
.
nu befinner jag mig hos pappa o ska tillbringa helgen här. skönt med lite miljöombyte faktiskt även om jag gissar att jag kommer bli galen om en dag lr två..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Filling

Aaaaaaaaaaaaaajj! :( hoppas du får tid snart! <3

2012-02-12 @ 12:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback