Framme i Oslo.

har installerat mig någelunda i oslo nu. har varit sjukt trött de första dagarna efter jag jobbat, trots att passen bara har varit 4-5 timmar långa. är inte van att stå upp så länge och har lagt av mig mc d uthålligheten. men gissar att det kommer igen ganska fort, är bara så stört mycket mer att komma ihåg!! plus nytt språk, plus ny valuta. var iaf helt underbart att mamma följde med mig hit, annars hade jag dött. nu har jag iaf flera matlådor i frysen o det mesta är uppackat.
.
känns iaf som det här kan bli väligt bra. frågan är bara hur mycket pengar jag kommer tjäna egentligen.. men ska verkligen försöka leva billigt. lycka till fanny! har redan hittat sjukt mycket jag vill köpa o insett att jag får hitta en rik norsk gutt som kan köpa allt istället till mig haha. norska uniformer är iaf inte alls sexiga, så får låta bli alla unifornsyrken helt enkelt. o tydligen tjänar man asbra som städare så får nog satsa på en sån!
snyggare kylskåp får man leta efter!!
.
annars så tror jag att jag kommer uppdatera lite här o lite på fannydahlberg.blogg.se nu när jag är här. måste ju bli några barntillåtna inlägg också!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-22 @ 16:00:22
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback