Inlägg nr 603.

simons födelsedag idag. så har haft en riktig familjedag med frukost på sängen, hemmagjord pizza, kladdkaka, shopping på coop forum, gladiatorerna, promenad o en glad lillebror. pizzan vi gjorde till middag var helt underbar, jag borde öppna upp en egen pizzeria aldrig ätit så tunna pizzor sen jag blev gluten.
.
shoppade nödvändigheter på coop forum inför flytten till oslo, ska lära mig att leva billigt.. var sjukt tråkigt men behövligt att handla massa basvaror här i swe. på måndag morgon bär det iaf av, RESFEBER! även om jag har koll på det mesta. är mer nervös för att jag inte kommer lära känna ngn o dör av ensamhet, men som jag brukar säga jag är ju ganska kul så det ska nog gå bra!! haha.
.
ja alltså jag har fått jobbet i oslo! börjar på tisdag.. så nu ber jag för att jag kommer att trivas o att mina kollegor är lika kul som jag.
mitt senaste projekt hemma. bilden gör det inte riktigt rättvisa men jag är iaf sjukt nöjd. har även framkallat 70 bilder som bland annat ska bli kylskåpspoesi i oslo. kmr ha det hetaste (utvändigt asså) kylskåpet ever. funderar även på att ta med mig mina utklippta modeller som jag inte har plats för här men vet inte om jag kommer våga sätta upp det där (pga märken på väggen).
.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback