Melodifestivalen 2012

jag o simon är taggade till 1000 inför kvällens melodifestivalen. har laddat upp med svenska lantchips, dipp, chokladkaka o glass. känns som det kan bli en bra kväll så länge inte torsten flink eller ranelid vinner...
.
imorgon sticker jag till oslo igen för intervju 2, kommer hem igen tisdag morgon. så håll tummarna för mig så hoppas vi på det bästa. nämligen heltidsantällning från 1 april i oslo :)
.
var helt underbart att träffa laura o towe i tisdags o onsdags. förstår inte hur jag o laura aldrig kan ta "bara ett glas vin" utan att det slutar med vodka red bull och utgång. kom hem halv 5 natten till torsdag efter att vi härjat på rose bland bloggerskor och andra steckare. har fortf inte vågat kolla mitt bankkonto.. kände mig mer än död under torsdagen och gick upp ur sängen kl 16..
.
nu börjar det!!!!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback