Bli medlemmar ni också!

Jag har sagt det förut o jag säger det igen: Bli medlemmar på gratisbio.se
Gratisbio.se är en sida där man genom att göra olika erbjudandet samlar ihop poäng som man kan växla in mot gratis biobiljetter :) det är lätt att få poäng och redan då man kommit upp i 400 poäng kan man få hem sin första biobiljett!!
Jag blev så stört glad när jag fick min första biobiljett och har redan kommit upp i min andra men tänkte spara de poängen för förutom biobiljetter kan man även känna ihop poäng till presentkort på mängder av olika affärer! Redan vid 1000 poäng kan man få hem ett presentkort på 300kr! Och genom att skriva ett blogginlägg om gratisbio.se ka man få upp till 1000 poäng! eller vinna 500 kr hos nelly.com

Gratisbio.se är BÄST!!!
Bli medlem du också genom att klippa på länken ovan! då får du dessutom 75 poäng i välkomstpoäng! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0