525 600

525 600 minuter. 1 år. 325 dagar sen plus en dag iof. 27 december 2006 ett datum jag aldrig glömmer o inte veckorna som följde. uschuschusch. fast hur dåligt jag än mådde vissa stunder så fans det ändå positiva stunder.. låter som jag vantrivdes, men jag ver helt enkelt inte mogen för ett förhållande.. hade inte spelat ngnroll hur mkt jag än hade tyckte om björnvad det hade ändå inte funkat. så nästan lite synd att jag tyckte om honom så himla mkt, gjorde inte direkt allt enklare... iaf ett jättestort TACK till er alla som ställde upp när jag måde piss <333 o ett litet extra tack till robin som gjort att jag fått ngt annat i huvudet än att gå runt o tänka på det :) puss <3

ett år går iaf jäävligt snabbt. för snabbt. alldeles för snabbt. men men. känns som igår okej det gör det inte alls skoja bara glöm det XD

jääävligt pissigt bara att jag sumpade mina chanser till att få tillbaka min mobil ikväll.. men jag kunde bara inte ljuga längre. så adjös med de 3000kr :'(  det pissigaste är om det är patte själv som tagit den då döööör jag för då har jag erkännt mina synder helt i onödan! blääää vill ha tillbaka den nu!!!

aja pussipusss

Kommentarer
Postat av: T

uppdatera!! :D

2008-01-03 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback