Destilerat vatten med etanol

jaa man kan undra vad som hände på kemin egentligen....

     
o på tunnelbanan hem undrade jag nästan hur det var med destilerat vatten o etanol egentligen XD

HAHAHA jag tror jag döööööööööööööör XD HAHAHAHAHAHA en kille som jag "träffade" på hamnfesten i somras började prata med mig på msn nu HAHAHAHA han är så ful så det finns inte XD HAHAHA vad tänkte jag med?!?!?!?!?!? inte hjärnan iaf... men kul var det o det är huvudsaken :D hahhaha han i skinjacka för er som är mer insatt i de danska pojkarna (med andra ord filippa o laura (asså de är mer insatta (eller kanske inte laura om just honom... (eller iof kanske för han var nog under lördagen :S )))
hahahaha jag skäms nästa lite XD hur kunde jag strula med honom liksom!? ne förlåt riktigt så illa är det inte.. eller jo nästan iaf.. nu ska jag inte gå in på detaljer men hahahaha piiiinsamt

HAHAHAHAHA jag tror jag dööööööööööööööööööör ännu mera just nu HAHAHAHA blev precis bjuden på nyårsfest i knutby HAHA hos moppepojkarna nr 1 :P hahaha heree guud!! hahahaha jag borde nog sova... hahaha hemma hos johan hahahaha aaaah jag skrattar på mig!!! XD


pussipuss nu väntar matten.......

Kommentarer
Postat av: laura

hahahahahaha va rooooligt. inte för att jag minns vem de va men hahaha roligt ändå haha
heta bilder förrestenn ;)
pusspuss 33

2007-12-12 @ 21:22:36
URL: http://graciie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback