Fett coolt, (nästan iaf)

image58
just nu pratar mamma i telefon med peter svensson. o för er som inte vet vem det är så är han gitarrist i The Cardigans.. ganska collt om jag f¨år säga det själv.. o anledningen till att de pratar i telefon är helt enkelt att han har köpt mitt hus :S
o även om det känns bajs så känns det mindre bajs att det är en typ kändis som köpt vårat hus :) fett coolt liksom XD o han är sjuuuukt rik.. de ska typ göra om/renovera hela huset :S..  liksom tänkt att en med hur mkt pengar som helst väljer att bo i mitt hus!! då kan man ju nästan förstå varför jag verkligen inte vill flytta härifrån.. lite små coolt helt enkelt :) haha de har värsta djupa samtalet haha sitter o spontan lyssnar.. haha lite kul. han ska iaf hit under veckan o kolla in läget har jag iaf förstått..

God natt

Kommentarer
Postat av: Filippa

typ världens vanligaste namn; peter svensson... pusspuss

2007-12-10 @ 18:36:37
URL: http://fornication.blogg.se/
Postat av: Elise

Fanny, kan du fixa autograf!? Eller autograf ar ju so ute man ska ju ta Fotografi, det ar ju liksom so mycket mer forsoeligt, synd att jag inte kan vara dar och kolla in honom. Jag alskar the cardigans! Fett avundsjuk jag ar po dig!

Se till att bli polare med hnom so att vi for komma po alla hans coola partyn smo han sakert kommer ha! puss

2007-12-11 @ 20:26:34
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback