Fredag

kj



jaha.. vart tog denna dag vägen egentligen?! jag skulle ju åka in till stan o köpa julklappar... skulle bara sova lite innan..  o va händer? joo vaknar av telefonen kl 17.30 i ett kolsvart hus o har ingen aning om hur mkt klockan är.. så med andra ord inga julklappar köpta idag.. men fy va det var skönt att sova :) trots att jag ändå sov ganska mkt i nattt om man jämför med vissa andra liksom.. o jag är så sjukt sugen på nutella så det finns inte XD

ikväll bär det iaf av till josefin som har fest/födelsedagsfest.. träffa hennes überläskiga kompisar XD haha nästan lite mörkrädd för dem men det ska nog gå bra :)

är sjuukt hungrig :S inte bra.. för jag hatar att laga mat spec till mig sj.. slutar med att jag tar typ en banan.. i bästa fall kokar lite pasta.. med andra ord brukar inte bli ngr höjdarmiddag när jag är sj.. blir nog paste ikväll iaf med olivolja o salt helt okej faktiskt :) värsta bra mat om man ska dricka sen under kvällen XD haha

pussipusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback