Hågavägen

gårdagskvällen/natten var en hrmm upplevelse... jaa en upplevelse helt enkelt.. tkr iaf lite synd om david som vi var hos, stackarn, han måde inte bra o det skulle inte jag heller gjort om det var mitt hus.. men nu kanske jag slipper reta mig sjuuuukt mkt på en viss person :) hoppas hoppas hoppas han har tagit sitt förnuft till fånga o tar det lugnt i fortsättningen :) jag o siri kom iaf tryckt hem till respektive hus XD haha

o idag är det egentligen dagövning.. eller ja det är fortf det men jag är inte med. orkade verkligen inte plus att jag måste måste måste plugga :( inte kul.

igår bar det av till uppsala på dan. riktigt trevligt faktiskt :) var lite kul o träffa min kära kusin johannes som jag inte träffat sen jag var i london i 8an.. iof är jag fortf sur på honom för att jag inte fick komma på hans bröllop men det är en annan historia.. han ska iaf inte få komma på mitt bröllop om jag gifter mig eller kanske om han har tur..

stå inte där o snacka shit,image57
kom in i slakterit,
o köp en korvabit,
här finns det ost o kaviar o allt som man vill ha till midda,
det hängde hästkött på vägga,
det var så färskt så det gnägga,
så jag slog till det med slägga,
o då sluta det o gnägga

denna sång är så johannes på stranden på en filt med "kransekaker" nedanför vårat hus i gilleleje för mig :) det var på den riktigt gamla o goda tiden :P

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback