Hrmm

har börjat fundera lite på vad folket i klassen vet om min lördagsnatt eller snarare vilka... o sen vad dessa utvalda personer vet..
"det gick bra." vadå det gick bra?! då undrar jag va hans gräns för bra går.. eller snarare hur dåligt dåligt måste vara.. fast klart han ville väl inte säga ngt annat kan ju vara lite halvpinsamt... fast det gick ju bra sen...
lite halvsmidigt av mig som sagt men men :) fanny+1 liksom XD
behöver iaf städa mitt rum.. igen.. men nu ligger det liksom löv (........) över halva golvet känns det som.. o det är inte bra. hoppas iaf inte för många har fått reda på som jag inte vill ska veta.. o hoppas de som vet, vet sanningen.. vill inte veta av ngr "klia sig på benet" historier...

får iaf G i slut betyg i franska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback