Kändis

jag o siri är typ kändisar XD hahaha så himla patetiskt pinsamt så det finns inte..! o frå¨ga mig inte varför för jag skäms o tänker inte delge det på denna blogg men shit vilka kändisar vi är XD framförallt jag om man får vara lite egotrippad för siri har ju annat o vara kändis för på riktigt.. så snart kanske jag t.o.m. får användning av min ubersnygga autograf XD

aja har haft visning här idag........................... typ 50 familjer var här o titta :O hjälp liksom!
träffa sofia på kvällen <3 lika trevligt o skönt som vanlgt :)

pussipuss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Elise

Hur kan du va kändis.. uteckla please, för alla som inte lever i erat land!

2007-12-03 @ 01:16:28
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback