Lill-fredag

idag är det tisdag med andra ord lill-fredag o de bara måste ju firas. inte för att jag brukar fira det så där jättemkt men idag fick jag värsta impulsen att bara festa festa festa för det är ju faktiskt lill-fredag!! skaka på rumpan så det finns inte o allt annat spännande o roligt.. att jag känner sån plötslig lust till att fira lill-fredag kan iof bero på att efter mycket om och men ska jag o filling till spånga gymnasiums skolfest på club mango :D:D:D

så himla tur att mitt hår inte blev porrblont då hade jag kanske fastnat i träsket liksom XD o det vore inte bra..

frågan är bara vad jag ska ha på mig ikväll... visa rumpan eller inte visa rumpan det är frågan XD med andra ord min blåa "klänning" (har typ blivit en tröja..) eller shorts o ngt annat flashigt.. dagens i-landsproblem liksom.. men eftersom jag bor i ett i-land är det ju svårt att ha u-landsproblem aja shit samma kmr inte gå naken iaf så ngt får jag lov att bestämma mig för..

haha en kille som jag skickade mass-sms om höglandsnedstängning skickade ett svar igår hahaha.. träffade honom på gotland i somras blev lite chockad inte hört ngt från honom sen dess liksom.. han heter iaf johan fast eg jonas XD så så är det :)

nu ska jag iaf skriva en liten (?) lista om vad jag önskar mig i julklapp pussipuss

Kommentarer
Postat av: siri

jag ville också :( men nu är jag snart frisk iaf:D

2007-12-05 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback