Norr mälarstrand

 

idag har pappa köpt en lägenhet... på norr mälarstrand.. som är så jäkla ful att jag spyr.. fattar seriöst inte hur de innan oss kunde bo där.. FUL!!!!! o jag lovar jag överdriver inte. det är bara utsikten o läget som gör att denna lägenhet är värd mer än 5 kr... fulare lägenhet får man leta efter.. tur för pappa att han tänker bygga om den från grunden.. men vart ska jag bo tills dess?! vägrar o sätta min fot i denna lägenhet innan den är renoverad från grunden, köket flyttat o det finns ett nytt badrum. jag vet jag är bortskämd men jag vill fortf bo kvar..

fast utsikten är det inget fel på iaf :D men jag vill bo in en ubermodern vindsvåning!!! inte ful gammal lägenhet! aja blir säkert bra när den är omgjord :) lessen att jag beter mig som en bortskämd snorunge när det gäller flytten med mera.. liksom hur många bor på norr mälarstrand eg?! fett lyxigt eg.. om bara lägenheten vore lika lyxig... om bara jag hade fått bo kvar helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Fanny

bilden är gammal förresten.. fasaden håller inte på o renoveras längre..

2007-12-07 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback