Skäggiga damen, kanske

näst sista skoldagen avklarad. bara imorgon kvar!

men iaf till dagens höjdpunkt som laura den shitsnabba ungen redan skrivit om :P den skäggiga damen! haha att ingen tidigare har insett min likhet med marie antionette XD eller prinsessan madelen!!! skandal liksom.. ne han var rolig på riktigt han. men men sånt är livet liksom.. har man kommit in sent i puberteten så har man helt enkelt. inte mer att göra åt det. är iaf jäääävligt glad åt han tog sitt förnuft till fånga och insåg att det skulle bli lite pinsamt om han kysste mig på handen... tack! ne han var rolig på riktigt :D

träffade emelie efter skolan :D puttiputtputt liksom <3 har saknat henne/dig, var ju så hiiimla länge sen vi sågs senast... o vi har varit kompisar så sjuuukt länge trots lite upp och ned gångar... satt iaf jättelänge på fiket kungstornet på kungsgatan.. flashbacks så det skriker om det.. typ omöjligt att lämna det fiket utan att minst en i sällskapet har fält en tår..

sen fick jag ett uppdrag att nämna karin gren i detta inlägg.. o då kan jag väl passa på o be om ursäkt lite så här små officielt för mitt humör i lördags.. men jag var inte på humör helt enkelt, skulle helst av allt bara velat ligga o sova hela dan o inte stiga upp alls.. så känn dig hedrad att jag ändå kom :P

men nu ska jag sova :) iaf försöka :S
pussipusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback