Snart, snart, snart!

image75snart är det JULLOV!!!!! woohoo liksom :D bara idag o imorgon kvar! känns lite småläskigt på samma gång. halva gymnasiet avklarat :S nästan lite panikpanikpotatisgris som jag brukar säga.. men ändå fy faaan va skönt det ska bli med lov! och ja, jag vet borde vara i skolan nu liksom härda ut nu det sista men neee får skylla på att det blev sent igår kom hem 22.30 och hade inte ätit ngnting sen en banan kl 16 fatta att jag var hungrig!! och att jag måste göra klart eng/fysik shiten... men snart då jäklarns är det JULLOV!!

till gårdagens stora prövning så gick talet faktiskt riktigt bra :) var lite (?) nervös innan men inte så jättefarligt som det skulle kunna vara.. det värsta var väl att min rumpa skaka XD haha stod där o kände hur hela rumpan börja vibrera, kändes nästan som jag var back in denmark eller ngt annat skaka rumpan ställe XD.. körde på siris tips prata nervöst långsamt, för det nervösa går inte riktgt att få bort men det blir iaf mindre nervöst om man pratar långsamt.. fast de klappa inte händerna :'( fast det gjorde inte så jättemkt för det gjorde de inte åt ngn annan heller :D men alla satt tysta ett tag efteråt liksom för att låta allt det fantastiska jag sagt sjunka in XD haha höll typ på o dö då.. var helt skakis i hela kroppen efteråt, inte bara i rumpan asså.. ne men är iaf riktigt stolt över att jag gjorde det :)

sen blir jag så sur för att det gör så ont. jag vill inte vill inte vill inte men det spelar ingen roll hur mkt jag inte vill för ont gör det... i hjärtat.. o det jag blir mest sur på är att jag faktiskt inte vill.. men ändå så gör det så sjukt ont.. fattar inte varför jag inte kan vara glad åt det...  joo för att jag både vill ha och äta kakan. och det funkar inte helt enkelt..ne fy fan för julen, nyårsafton och vinter.. ont det gör ont men det går, som lena philipsson skulle sagt. och för er som inte fattar vad det handlar om så vill jag tyvärr inte skriva det så tydlig att alla fattar.. o tyvärr är kodnamet alldeles för känt..

pussipusss nu ska jag till skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback