Älska Högland

jag vägrar att högland ev ska läggas ned! det är inte bra. det är förbjudet kmr seriöst gå sönder då.. har inte fattat det överhuvudtaget ännu tror liksom att det är omöjligt men på torsdag smäller det... HJÄLP! kmr hinna gå sönder.. hoppas politikerna tar sitt förnyft till fånga o inser hur mkt de kmr förlora på att lägga ner höglands gymnasiedel... högland in my heart <3

     

så ikväll blir det krig för höglandsrättigheter.

pussipuss kära högland o alla andra kära o mindre kära :)

Kommentarer
Postat av: Elise

tank att ett foto av min kamera for finns med po denna blogg, ajg ar hedrad fanny, det ar jag!

2007-11-26 @ 21:05:03
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: Fanny

självklart elise :) vad skulle vi göra utan din kamera o framför allt utan dig?! lite bajsigt bara att det var i ett så deprimerande ämne.. men men får lägga in en annan bild ngn gång också:)

2007-11-26 @ 23:49:42
Postat av: Elise

Ja jag har undrat lite liksom, vad gör ni utan mig efentligen? vilka deprimerade liv ni måste ha... ;)

Ja, jag ble så ledsen när jag hörde och jag tittade på en film om Högland som christian hade gjort på Youtube som var så fin, då började jag gråta. Kanske lite överkänslig, det är ju liksom bara en skola, men, det är en underbar skola! Jag är så sjukt arg och ledsen, och frustrerad eftersom jag inte kanvara med och demonstrera hemma i sverige.

lycka till på torsdag i alla fall, jag ska holla tummarna och stortån!puss och kram !!!

2007-11-27 @ 03:33:31
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback