chocktillstånd

fick just en mindre chock hahahaahaha.. så var jag bara tvungen att kolla vad jag har skrivit o då såg jag våran dikt för ngr veckor sen o då kom jag o tänka på alfons åberg hahahahaha o nu siotter jag o är helt o strukturerad hahaha.. borde nog sova...

franska nationella imorgon åpanikpanik potatisgris.. blir överlycklig om jag får g.. jag o franska asså

o sen är jag fortf sur!!!!!!!!!!!!!!!!! jävla shit bajs piss.. men men får tjata på ni som vet vem... liksom vem vill inte se våra heta rumpor XD o jag är fattig!!!!!!!!!! inte bra alls!!!! eller joo men då får ju vissa ta o stoppa upp ngt där bak så vi får våra pengar...

sen var det ngt mer jag tänkte skriva säkert ngt i stil med varför jag inte skrivit på ett tag.. jo för att det känns så bajsigt o bara sitta o klaga på att vi ska flytta.. o det är det jag har velat göra nu ett bra tag... men men... livet går vidrare..

o laura är ju rolig på riktigt hahaha av två anledningar..
1. hennes underbara ljudklipp som fick mig att nästan kissa på sig av skratt mitt i all bedrövelse :D
2. att hon trodde lite allt möjligt spännande om smöret som INTE stämmer! haha då hade jag typ gått o lagt mig för länge sen kom bara o tänka på det av ngn anledning... vet inte riktigt hur men är man ostrukturerad så är man :D

PORRBLOND IMORGON!!!! :D yieppiiiiieee :D:D:D:D nästan så man kan överleva fransprovet då.. kanske inte porrblond eller det kmr säkjert bli det bara för att jag inte vill ha det porrblont men men :) bort med utväxten iaf :D

sen har mitt simkort lagt av så det är ingen ide att försöka ringa till min mobil för det funkar inte :(

aja hahahaha skrev fransprovet haha just det var det jag skulle skriva:
jag kramade en hamburgare för att jag är transvestit
så nu vet alla det :P o ni som inte fattar har inte följt månad,datum tröja utveclkigen men tkr fortf siri i turkost är bäst för er som läst filings blogg..

jättelångtinlägg blev det visst nu om typ allt o ingenting.. är iaf nästan tillägnat min självaste gruppch bergqvist.... han borde vara stolt inte alla som får det liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback