Catch the flag

ännu än dag har passerat av denna uberstressiga vecka. fattar inte hur jag ska hinna läsa ut engelska boken, plugga kemi o packa inför danmark. men det går nog brukar göra det till slut. biologiprovet är iaf avklarat nu :) känns jätteskönt. och imorgon har vi inga vanliga lektioner :D

jag hatar o städa.. har iof vetat det ganska länge men för var dag som går blir jag bara säkrare o säkrare på att det stämmer..finns det ngt tråkigare än o plocka undan massa onödigt shit som man ändå inte vet vart det ska vara?! o sen ser det lika stökigt ut igen när jag är klar eftersom jag bara läger allt på sängen o sen när jag ska sova läger jag tillbaka det på golvet.... o de gånger jag faktiskt lyckas plocka undan allt ordentligt hittar man ju ingenting sen! helt onödigt med damm med andra ord för om det inte fanns skulle man nästan inte behöva städa alls XD
har iof inte städat på ett tag nu hemma men så kmr man till fbu o nästan hela kvällen går åt till att städa vinden där.. inte kul! så passade på att under större delen av tiden göra ngt som jag gör bäst, nämligen titta på :D haha

kom försent imorse!!! inte för att det är så där jätteovanligt men idag gick jag faktiskt inte o la mig efter frukosten!!! när man gör det är det liksom nästan förståligt att man kmr försent, så himla skönt o bara ligga i 5 min till.. o så slutar det med att man hoppar in i duschen 10 min innan man ska gå.. men idag gick jag inte o la mig o hade tom gympa första lektionen o kmr ändå 10 min sent! inte bra!..

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback