Knutby!!

idag bär det av till björkö/knutby :) ska bli ubermysig, blir nog sista gången för iår :(

hade iaf jättetrevligt hos towe igår :) värsta diskussionen om bloggar haha blir trött bara jag tänker på det.. ganska trött överhuvudtaget inte mkt sömn alltså.. men ligger man o pratar om viktigt (hrmpf) saker så måste man.. lite sov jag iaf :) chockade iaf johan ngt :P haha

ne nu måste jag bya om o packa ska åka om 1 minut ordagrant... :S tveksamt om jag hinner men är man snabb så är man......................................

pussipusss

Kommentarer
Postat av: siri

jasså du , shit va du uppdaterar alltså btw;)

2007-10-07 @ 14:59:27
Postat av: Elise

Måste bara säga att: "Om mitt liv genom livets prövningar" låter inte bra efter som "liv" och "livets" känns som en upprepning, jag tycker att du ska tänka på att skriva med variation och få läsaren att vilja läsa den här bloggen. Jag personligen (detta är min personliga åsikt, jag talar endast för mig själv!) tycker att något i stil med "Min vardag genom livets prövningar" eller "Mitt liv genom dess överaskningar" (Här kan du också välja om du vill skriva "överaskningar" eller "prövningar" eller vad det nu är som du vill att vi läsare ska få reda på)
Annars tycker jag att du har gjort ett strålande jobb med den här nystartade bloggen, inte bara att du tar dig tid att skriva några korta (men ack så innehållsrika) inlägg i veckan, du får verkligen oss, läsare att känna oss speciella, som att vi är den bästa vän här i livet; En känsla som vi alla älskar.
Jag vill avsluta med att säga: "Good work, tjejen! Du är strong!"
MVH
M*j Elise Lövfors
7/10 2007

2007-10-08 @ 00:45:46
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: fanny

hahaha eliiise du är underbar !!!:D <3
för att lite försvara mig så måste jag faktiskt erkänna att det var med flit jag skrev "liv" två ggr.. tyckte det lät så dumt/roligt.. men visst jag kan byta men kom ihåg enbart för din skull :P haha tacktack iaf julklapp som du brukar/brukade säga..
pussipuss
fanny elisab*eth el*n dahlberg :P
8/10

2007-10-08 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback