W=F*s

sitter hemma hos pappa o pluggar fysik... blääää.. kmr gå uberdåligt imorgon... men men solen går upp på lördag ändå :) ska snart äta middag iaf :)

har iaf blivit medlem i skolans marknadsföringsgrupp... :S (ja, det finns en sån, startades idag..) haha känner mig hedrad :P ska försöka locka massa nya 1or till högland.. skolans propagandagrupp även kallad med andra ord XD ne men nästan allt är sant... :)

det regnar.. ifall ngn missat det.. massor iaf här vid slussen.. o det är mörk.. inte kul med höst asså.. men himla skönt med sovmorgon imorgon :D vissa människor är iaf roliga på riktigt...

hahaha biologi o kemi lektionen var lite halv roliga iaf haha.. iaf tyckte laura det :P kom bara o tänka på det helt ur tomma intet.. saknar danmark också..
pussipuss nu väntar middagen :)


Kommentarer
Postat av: Elin P

jag missade inte det där med regenet. jag var nämligen ute och sprang 19x200m. jag var blöt. ÖVERALLT LIKSOM. inte en torr fläck.

2007-10-12 @ 20:44:59
Postat av: fanny

uschuschusch inte kul.. hatar o bli blöt när man inte vill bli blöt som typ när det regar. bläää liksom

2007-10-13 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback