18-års middag

image113ska snart iväg med robin o hans familj på robins barndomskompis 18års middag.. känns lite läskigt va ska jag göra där liksom?! aldrig träffat människan förut o det kmr vara släkt o sån shit där också...  en sak om det hade varit fest, riktigt fest liksom men nu är det MIDDAG!! för visso kmr det vara fler kompisar till robin där o så men ändå o de ska dra ut på krogen sen o så men det kan ju jag ändå inte följa med på liksom.. aja det får gå som det går helt enkelt..

robin är i alla fall i duschen nu, efter att ha bytt däck på sin morfars bil var han så där lagom fräsh xD så nu vet jag iaf hur man bytter däck på en bil, har länge undrat över detta o känt stor saknad över att jag inte haft en kunskapen tidigare.. ironin kan tolkas efter egen förmåga.....

o det var helt sjukt vad jag var trött igår somnade typ kl 23.. o det roliga var att först var jag asfest sugen när vi var hemma hos mig o så sen på vägen till robin bara dog jag o höll på att somna i bilen.. o festsuget var som bortblåst.. sen somnade jag när vi tittade på film :) o vacknade typ 10 imorse, riktigt behövligt :)

nu borde robin snart vara klar.. panikpanikpotatisgris liksom haha xD ne det går nog riktigt bra ikväll fast lite läskigt är det.. just att jag har blivit ditbjuden som om jag o robin är gifta typ.. även om vi iprincip beter oss som om vi vore det men ändå... aja..

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback