1:a grupp!!!!!!!!!!!!!

Kan man ha mer otur!?!?!??!?!??!?!?!?!?!?!? JAG ÄR GRPCH FÖR 1:a GRUPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag kmr typ mörda berqvist om han skulle få för sig att inte komma på ngn övn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han får inte ens tänka tanken för då kmr inte jag heller komma!!!!!!!!!!! seriöst fattar ni vad jag kmr göra bort mig?!?!?!?!!??!?! fattar ni vad alla kmr ta mig oseriöst om jag behöver va plutch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför kan de inte sätta björnvad typ som är asmilitärig o helt nerkörd i det som ch för 1a grupp?! nu har jag seriöst ont i magen! JÄTTEONT!!!!!!!!!!!! det här är inte ok. funderar på att ringa karlson o gråta ut men det är hans fel halft att jag är grpch eftersom han den shitungen är 89 o tvungen att ta lumpen nu.. o han är säkert där nu så då kmr inte han svara.. men han får typ lära mig allt han kan inom det militära så jag överlever.. men fy faaan vad min grp ska bli bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ne nu ska jag gå o handla mat på riktigt. nu får det typ bli oxfilé till middag så det så!
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback