Honugsvatten

var nog en ganska bra idé att skippa bilden.. har stört ont i halsen o har sovit enda tills nu förutom att jag åt lunch när jag kom hem.. nu sitter jag iaf i min säng med en kopp honungsvatten på nattduksbordet.. o min älskade pojke är på väg hit så det gör det hela lite bättre, då får han pyssla om mig thihi :) fast mamma tyckte det var jätteonödigt "då kmr ju han också bli sjuk" liksom. men det shiiiter jag i! mohahaha vad rebelisk jag känner mig xD

var på fbu igår, alltid lika trevligt.... bergqvist tvingade mig o va dagelev, den som ser till att allt är klart i tid typ o jag hatar o vara det för jag glömmer alltid bort vad man ska säga.. men det gick ganska bra :) o både fänriken o kapten frågade mig hur det kändes att vara grpch o sa att det bara var o fråga dem om det var ngt jag tyckte var svårt.. jag sa att det kändes lite läskigt o nervöst.. får se hur det går helt enkelt :)

om min söta robin är ju bara för söt som blev så orolig för mig igår kväll när jag inte svara på mobilen.. jag hade glömt att sätta på ljudet så hörde inte när han ringde.. min älskade pojke <3

Pussipuss, hoppas jag inte har smittat ngn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback