Massa-goljer

7 månader exakt har jag o min älskade poje varit tillsammans idag.. 7 underbara månader som har gått suuuuper snabbt! o robin hade planerat in en överraskning på f.m.  massa lustiga tankar o idér han snurra runt i min hjärna allt från tandläkare till operaaudition xD innan robin äntligen avslöjade att vi skulle bli masserade.. var iaf hur skönt som helst o jag kände mig helt nerdrogad efteråt..sen fick jag sitta i en timme med en übergullig hund i knät o vänta medans robin blev masserad.
sen åt vi lunch på en supergod thairestaurang, lunchbuffé för bara 75 värsta bra liksom :D o nu är vi hemma hos mig o bara tar det lugnt o ska flytta lite möbler i mitt rum o sen kanske ta en tur förbi V-by o sen hem till robin. fast där emellan måste vi köpa cheese balls :) så himla gott så det finns inte!

träffade towe igår, vi tog en fika på vårat standardcafé, café fix var hur mysigt o trevligt som helst :D fast min andra milkshake var inte lika god som den första men jag vågade inte gå o klaga :S

ne nu ska vi flytta möbler o förresten min kära pojkvän nämner inga namn men ni kanske kan lista ut vem det är har iaf skaffat en blogg xD thihi som han uppdaterar ibland :D www.yiee.blogg.se vi känner oss lite som blondinbella o nils nr2 men men :) haha det är dock inte lika seriöst som deras :)

pussipuss

Kommentarer
Postat av: laura

aah så glad för din skull fanny! :D sjukt bara att det verkar som att era månadersdagar går snabbare än mina... haha puss!

2008-08-12 @ 20:22:36
Postat av: Fanny

haha usch då :P fast ska jag vara helt ärlig tror jag inte det stämmer.. skulle va om ni typ började räkna olika datum för när ni blev tillsammans :P pussipuss

2008-08-13 @ 17:34:40
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback