"Sen" måndag

slutade kl 14.50 men kändes assent bara för att de andra slutade kl 11 aja. kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar nya fysikläraren lr inte.. en bra sak är iaf att jag får läsa mattediskret!!! :D känns helt underbart :) woohoooo liksom ungefär lika underbart som elise nya blogg <3

nu ringde robin sa att han slutade jobba kl 20 istället för 22 så nu är frågan om vi ska sova tilsammans trots att vi inte hade tänkt det.. men då skulle jag vilja att han kom hit för jag hade tänkt att åka o simma imorgon innan jag börjar skolan.. får se hur vi gör helt enkelt :) jag börjar ju liksom kl 11 imorgon :D helt fantastiskt underbart!

ska smsa min kära fader också o säga att han inte får äta upp min o robins choklad thihi :) min underbara pojkvän hade nämligen köpt choklad till mig igår kväll när jag kom hem från björkö <3

sen måste jag bara lägga upp dessa vackra bilder från i lördags.. funderar på om jag ska lägga upp bilden på filling o elise också lr inte men jag tror jag gör det känns ju diskriminerande att inte göra det xD o en bild på allas våran favvodrink berry azz :)



pussipuss

Kommentarer
Postat av: laura

aaaah det går inte att klicka på bilderna o göra dom större!! :O

2008-08-25 @ 20:38:08
Postat av: Anonym

nje ta bort!!!

2008-08-25 @ 21:04:21
Postat av: e

vill ah bort min bild! fuuul! :S

2008-08-25 @ 21:04:45
Postat av: robin

thihihi buwstjej..

er fysiik lärare är en mördare man ger inte 21 sidor i läxa över helg..... skulle bli hatad i vår klass iaf...

2008-08-25 @ 21:41:49
URL: http://yiee.blogg.se/
Postat av: Fanny

ne jag vet laura du får gå in på clubtoxic.se o kolla där istället.. jag la in dem så små för att de skulle få plats på en rad..



nepp här ska inga bilder bort!



haha bara för din klass är dålig :P

2008-08-26 @ 08:05:49
URL: http://tjoohooo.blogg.se/
Postat av: Elise

Fanny jag beordrar nu! Ta bort den, klip ut mig och ha kvar filippa!!!! fy fan vad ful ta bort bort bort!

2008-08-26 @ 09:20:25
Postat av: Fanny

Den är ju inte ful alls!!! elise den är ju jätteliten o vem kmr titta på den? ingen så känd är tyvärr inte min blogg :P snääälla!!! jag ber dig kan inte jag få ha den kvar (a) snääälla.

2008-08-26 @ 09:30:10
URL: http://tjoohooo.blogg.se/
Postat av: laura

akej men ja hitta den! :D



elise, du är snygg så sluta gnäll! du är alltid snygg ;)

2008-08-26 @ 10:17:44
Postat av: Elise

jag vet inte, kanske han i the cardigans läser det här, man vet ju aldrig. Fy fan asså. NU ska jag gå och gräva ner mig!

2008-08-27 @ 08:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback