Toshiba

fick min efterlängtade dator idag :D jättejättefin :) var lite små coolt när jag o robin satt på tbanan så började vi prata om datorn o när den skulle komma o så o precis då får jag ett sms från pappa där det står att datorn är klar o att det bara är att hämta den. så nu sitter jag hemma hos robin o får mina öron sönderspelade xD o väntar på att han ska sätta på min dator o fixa den thihi :) fast nu satte robin på min dator o jag byte låt till bag in da box o allt känns redan mkt bättre!

o herre gud vad det regnade idag!!! har aldrig varit med om ngt liknande tog 1,5 timmar för mig o robin att komma hem med BIL för att det var vägarbete, köer o folk körde så långsamt för allt regn.. o när vi kom till ropsten var det värsta vattenpölen på vägen, minst 20cm djup, såg helt sjukt ut när bilen framför körde igenom såg ut som om den skulle försvinna typ xD

jag måste även erkänna att jag fattar inte hur man kan äta bara äggula..

Pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback