Annandag Jul

typ segaste dan på hela jullovet... har hålt på att dö av tristess flera ggr om käns det som.. har nämligen följt med robin o delar av hans familj för att köpa en dator till minsta brodern.. o för er som inte visste det är jag totallt ointresserad av sådant o tkr det tar stöööööört lång tid o blir på allmänt dåligt humör vilket inte gör det hela bättre direkt.. fattar inte hur robin orkar med mig.. det skulle jag aldrig göra...

men mellan alla dator butiker gick jag o robin in en snabbis på björn borg o byte en tröja som jag fått av hans föräldrar (läskigt gulliga de är! fick ett par björn borg trosor o en tröja från björn borg av dem i julklapp o tre necessärer i olika storlekar av martin o fredrik) o på hem vägen åkte vi förbi fältöversten o byte ett par strumpbyxor jag fått av robin till en större storlek :) så har iaf fått lite nytta gjort imorgon :)

o imorgon åker vi iväg på kryssningen till åland :D! ska bli riktigt mysig o ska passa på o sola så mkt man får thihi :) men jag är lite rädd för att båten ska krasha o vi kmr dö.. men så kan man inte gå runt o tänka..
livet är livsfarligt, ingen har överlevt.

hoppas ni har haft en UNDERBAR jul :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback