Julbak nr. 2

idag stod julbak hemma hos pappa på schemat, fast först tog jag o min älskade pojke en liten tur på stan o inhandlade lite julklappar :) sen åkte robin hem till sig o jag pappa o simon har bakat lussebullar, marsipangodis, knäck (kokar nu), rischoklad o t.o.m. hunnit köpa gran :) inte världens finaste men de som sålde dem var mycket trevligare än på ett annat ställe där vi kollade.

är så stört taggad på min present till robin. går typ o tänker på den hela tiden! o tänk om han inte blir glad! fatta jobbigt det kmr bli för mig! o snacka höga förväntnigar robin troligen har fått! ne jag får nog ta o tagga ner mig lite för riktigt såå bra är den faktiskt inte det är bara det att... thihi :D

nu ska vi alldeles strax äta middag o för er som undar träffades jag o robin för första gången den 21 december 2007 med andra ord för exakt ett år sen :) <3 (det är därför det här blev ett väldigt robin-influerat inlägg)

Pussipuss o God jul (om jag mot förmodan inte skulle skriva ngt mer klokt här innan jul)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihihih <3333 älskar dig super duper extremt mkt älskling <3333 helt underbart år och hoppas de blir många mer :D älskar dig <3

2008-12-21 @ 20:08:24
URL: http://yiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback