Tisdag.

Är hemma idag pga av huvudvärk, ont i halsen, snorig, de vanliga förkylningssymptomen med andra ord, sen att jag typ inte hunnit plugga ngnting till fysikprovet gjorde det lite enklare att fatta beslutet att stanna hemma imorse..

kom hem kl 19 igår efter att blivit klippt o färgad precis hela dagen förutom en liten paus då jag åkte till skolan o gjorde matte-diskret-provet som för övrigt gick sådär... var iaf stöööört trött o hungrig när jag kom hem så jag o min älskade pojke gick o la oss kl 21... Tack älskling för att du väntade på  mig <3
o på torsdag blir det styling à la Marilyn Monroe eftersom Benite (min frisörkompis) har 60-tals tema :)  ska bli riktigt kul! o så ska vi modeller gå typ "catwalk" på en scen de ska bygga upp i matsalen thihi :)

ne nu ska jag göra lite nytta :)
pussipusss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback