Asså, assså, ehmmh, asså, eeh, assså

okej jag vet det är taskigt men seriöst den människan går mig på nerverna så fort han öppnar munen i framför allt ett klassrum!! herre gud att han inte fattar att hela klassen skulle vilja sätta på honom en stor fet munkavel så fort vi har debattlektion?!?!
nee usch två dabattlektioner efter varandra är inte bra!! spec inte när den ovannämda människan inte kan säga en ända ordentlig mening.. "jag stammade väldigt mkt när jag var liten" öööh va?!

1 februari idag.. var o hälsa på i radhuset ikväll (fast eg så är et 2 feb...) men det tar vi en annan kväll.. för nu är jag trött skrev första delen av inlägget tidigare så tänkte bara stänga av datorn nu...

god natt hälsar fanny + robin
pussipusss

Ps. bild på robin kmr när jag hittat sladden elise, mohahahahah :D ds


Kommentarer
Postat av: Elise

Det är nog bäst för dig att du hittar den där sladden snart. Börjar tro att han inte finns på riktigt Fanny, att du har blivit lika tokig som Alfons Åberg och gått och skaffat en Imaginary friend!

2008-02-03 @ 06:19:27
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: s

det var ett tag sen fanny ;)

2008-02-23 @ 13:43:11
Postat av: Filippa

ide frågetecken

2008-03-04 @ 19:16:34
Postat av: Elise

Fanny skriv jag vill ju veta vad som hander! abstinens!

2008-03-08 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback