Försoning

image89sitter hemma hos min robin, o han är jättejobbig haha.. hans ipod är inte så där jättevarm att få instoppad under tröjan på ryggen...
vi har iaf varit o sett försoning.... den var.. hrmm... inte jättebra ganska inte värd o se igen o ngt långtråkig.. 7 oscars nomeneringar, frågetecken...

o elise du får vänta lite för robin den jääävlen gillar inte att bli fotad så han har inte en ända bild på sig själv.. "men det kan fixas med mutor" säger robin nu.. mohahaha xD annars har jag en asful bild hemma men måste hitta sladden till kameran först.. o den är verkligen mindre vacker så hål (haha) ut så fixar jag det inom kort :)

blev ingen mobil köpt igår.. 900kr för att få det guldiga skalet kändes lite jag vet inte ovärt, kanske.. så får se hur jag gör ska ringa till samsung iaf...

ska hålla en kort lektion på sön på militären troligtvis om glutenintolerans..

krya på dig laura <3

pussipuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback