"Kanske dags o röra på sig..."

sitter hemma hos min robin just nu.. han städar, inte jätteeffektivt men han hade iaf tänkt o ställa upp sin väska från usa på vinden.. han har t.o.m. inte packat upp den ännu, inte bra, inte bra.... o sokerbarnet äter godis som smakar "en blandning mellan kaktus o vanilj" enligt robin o "bläää" enligt fanny.. snart ska vi iaf börja röra oss mot molinv. 3 o nya äventyr, har lite problem med att komma iväg det regnar ju ute o det finns inget mysigare än o ligga i robins säng o mysa thih :)

image86


haha kom bara o tänka på igår på vägen hem efter ungdomsgården haha när vi sitter vid slussen o robin tuggar på sina asäckliga jordgubbstuggummin.. så tänker jag "men en liten puss kan jag nog klara av" det smakar ju trots allt piss men en liten puss kan han ju få (han sköte ju sig trots allt riktigt bra hos towe xD) men det får jag allt ångra. för vad händer?! jo robin den buwsungen för tuggummit framför tungan.... hamnar i chocktillstånd då jag inser att robins tunga ändrat form xD haha (med andra ord tuggummit istället för tungan..)

har iaf pluggat lite matte idag :S borde ha pluggat mycket mer men men...

robin tackar iaf för igår :) (det jag iof jag också men det var ju trots allt första gången för honom) han/vi tycke det var jättetrevligt :) fast robin tyckte det var lite "dammigt" haha fast eg menade han här hemma.. o han blev bara lite avskräckt haha nee då :)

pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback