"Ni ser i alla fall hygligt fulla ut"

nu kom det det där ordet igen, fulla.. även om jag vet att fulla stavas fulla och fula stavas fula så måste jag tänka efter minst 2 ggr extra innan jag ska skriva ner ngt av dem.. o liksom skriver man fel på väg o vägg som annars också är helt omöjligt fattar folk oftast vilket man menar även om man stavar fel.. jag tapetserade vägen om man inte är helt dum i huvudet fattar man ju att jag menar väggen... aja :)

tänkte skriva det här inlägget i måndags men då blev det inte av, så tänkte jag skriva det igår kväll men då blev jag så himla deprimerad. så därför blir det nu istället..

i måndags var iaf jag o mamma o hälsade på våra nya grannar i råcksta....................... okej nu ska man inte ha massa förutfattade meningar, hon kanske är jättetrevligt... men seriöst hon går i princip runt naken! inte coolt! jag tkr inte man ska kalla andra människor billiga men de få ggr jag har sett henne på fester så passar tyvärr de ordet in väldigt väl, billigt. nee nu ska vi inte vara såna, hon kanske är jättetrevlig som sagt, men tyvärr har jag källor som motarbetar detta också.... fast vem vet... men just nu känns det inte som vi kmr ha så där jättemkt glädje åt varandra.. lite synd men det bor iaf en 18 åring precis bredvid mig, hoppas hoppas hoppas hon/han är lite mer som jag...jf

o sen blir jag galen!!! lyckat o bli sjuk 2a dagen liksom, INTE!!!! gick upp o tänkte åka till gympan men så insåg jag att min hals + huvud inte alls ville detta.. gick o la mig igen o tänkte att då kmr jag till andra lektionen istället.. sen när jag går upp för andra gången värker huvudet ännu mera o jag kan knappast prata.. mamma upplyser mig om att jag har lite feber efter att ha känt mig på pannan o som undersköterska brukar hon ha rätt.. bestämmer mig för att stanna hemma så jag inte ska bli värre.. huvudvärken går upp o ner men när den väl slår till känns det som att hela huvudet ska explodera.. när jag sen kollar om jag har feber på kvällen (mha termometer inte mamma) håller jag på att börja gråta 38,4. visst det är inte överdrivet mkt men jag VILL INTE  vara sjuk!!! räcker det inte med de tre veckorna i höstas?!
känner mig iof bättre idag :) men laura din mirakelmedicin efterlyses!!!!!!! hoppas du fattar vilken jag menar den som smakar shit enligt dig men är asbra.. aja du vore helt underbar om du kunde ge mig receptet :)

Kommentarer
Postat av: laura

Citrondrink
Ingefära är en krydda som har läkande och utrensande egenskaper och som främjar matsmältningen. Citron är basbildande samt har en sammandragande effekt på magsäcken. Linfröolja innehåller essentiella fettsyror och hjälper till att föra ut skadligt fett från kroppen.
1 skalad citron (skär bort allt skal och dela i små bitar)
1 cm färsk ingefära (skalad och tärnad i små bitar)
2 tsk kallpressad linfröolja
1 glas vatten
Mixa alla ingredienserna med stavmixer cirka 1 minut tills du har en slät skummande drink.

hoppas du blir frisk nu!!! miss you 333 pusspuss

2008-01-09 @ 18:15:13
URL: http://graciie.blogg.se
Postat av: Fanny

tacktacktack :) det hoppas jag också att jag blir!
pussipuss

2008-01-09 @ 19:01:06
URL: http://tjoohooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback